1.Для головного фото виберіть що-небудь пострашніше або взагалі навмання.

Шматок батареї. Відкритий унітаз. Лоток кота поруч з унітазом. Сплячого в клітці хом’яка, який виглядає мертвим (або таки мертвий). Можна поєднувати в будь-яких комбінаціях.

2. Прибирання перед фотографуванням – виключно для мажорів.

Сліди активної життєдіяльності повинні бути розмножені по всіх відкритих поверхнях. Побільше магнітиків на холодильник, пом’ятих невипраних речей, брудного посуду, старих подертих книг, ліків і бабусиних милиць. Повинно бути відчуття, що в квартирі хтось помер або хоча б збирається це зробити. В ідеалі – хом’як з першого пункту, але тут без гарантій.

темне фото квартири

3. Побільше похмурих фотографій – це створює атмосферу затишку.

Темний-темний кахель, темна-темна підлога, темні фіранки і темні шпалери з багатим 3D орнаментом. І фотографувати, бажано, ввечері. Перегоріла лампочка – не здавайтеся, в телефоні є фотоспалах, або, у крайньому разі – ліхтарик.

Якщо за результатами фотосесії Ви не вдовольнили свого альтерего і по власних відчуттях не досягли меж маркетингової досконалості – не впадайте у відчай. У Вас ще залишився рекламний текст.

Відірвіться на повну. Рекомендовано – з мінімумом конкретної інформації (покупців це інтригує) і обов’язково – з приставкою «агентствам не турбувати».

Шановні покупці, запам’ятайте: господар страшної квартири із задатками радикального інтроверта без супроводу професійного ріелтора – кращий варіант для купівлі омріяного житла.

Дмитро Хоміч,
менеджер з продажу житлової нерухомості

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *