Здача/продаж комерційного приміщення не може відбутися без показу об’єкту потенційним орендарям/покупцям.
Який же він, ідеальний показ, результатом якого буде задоволення потреби власника здати/продати свій об’єкт?
Можливо, це здається дивним, але ідеальний показ – це показ без власника нерухомого майна, звісно, якщо Ви довіряєте своєму агенту! Давайте розберемось чому.
Особисте, емоції. Орендарі/покупці почувають себе значно вільніше в приміщенні без власника. Зазвичай, вони часто відкрито критикують об’єкт, вказуючи на недоліки, для того, щоб в майбутньому виторгувати для себе найкращу ціну, а власнику, який в своє приміщення вклав душу, гроші і час, роблячи там ремонт, звичайно ж неприємно це чути. Критика об’єкту при власнику може привести до категоричної відмови зі сторони останнього. В разі відсутності власника на показі, рієлтор-фахівець може з амортизувати мінуси названі орендарем/покупцем і коректно подати інформацію про показ власнику, особливо, коли вони були «награні» чи надумані.


Кум-сват-просто знайомий. Часто власники при здачі/продажі свого майна стикаються з тим, що їхню нерухомість хоче орендувати/купити знайома йому особа і зазвичай в такому випадку орендарі/покупці користуються моментом знайомства і “збивають” вартість оренди/продажу наголошуючи на давніх відносинах. Власнику складно та й незручно вести показ, а в подальшому і переговори в такому випадку. А рієлтор-фахівець не дозволить “продавити” по ціні , тому що він керується основною ідеєю : здати/продати об’єкт по максимально можливій ціні!
Марно згаяний час. Ніби домовилися про показ приміщення, приїхали завчасно, щоб зняти з сигналізації, відкрити ролети, провітрити, включити освітлення, а орендар/покупець або забув про зустріч, або “оглянув” приміщення зі своєї автівки та зрозумів, що не подобається фасад приміщення, та й локація не дуже, розвернувся і поїхав.
Покази бувають різними по тривалості :
– довготривалі – до години часу, з замірами площ, висот, вхідних та вітринних груп, оглядом приміщень по периметру та ін.
– середньої тривалості – огляд стану ремонту, планування та вхідної фасадної групи.
– короткотривалі – огляд місця розташування об’єкту (інколи навіть без виходу з авто).
– «нульові» – ніхто не приїхав на показ, а через півгодини в телефонному дзвінку, повідомили, що «ми собі подумали, що цей об’єкт нам не підходить».

Ви, як власник приміщення, повинні розуміти, що показ може бути, як короткотривалим, хоч Ви і готувалися до нього довго, так і затягнутим в часі і, відповідно, Ви змушені корегувати свої плани.
Деякі власники вважають, що вони втрачають відчуття контролю над процесом здачі/продажу своєї нерухомості, в разі відсутності на показах, насправді ж вони не дають себе підловити на емоції, терміновості, настрої та виграють час на прийняття зваженого рішення.
Та й організувати зустріч двох людей: рієлтор-орендар/покупець легше ніж підлаштуватися трьом сторонам : рієлтор-власник-орендар/покупець на певний час.
Насправді при співпраці з рієтором-фахівцем ТІЛЬКИ ВИ приймаєте рішення кому та за скільки здати/продати Вашу нерухомість.
Рієлтор-фахівець позбавить Вас всіх вищеперерахованих незручностей та може провести показ приміщення самостійно, а Ви в результаті отримаєте вичерпну та коректну інформацію про орендаря/покупця. І пам’ятайте, що остаточне рішення завжди за Вами!!!
Наталія Татаранюк,
менеджер відділу комерційної нерухомості.