Презентація об’єкту нерухомості

Одним із ефективних інструментів інформування потенційних орендарів (покупців) про актуальні приміщення є презентація об’єкту. Вона містить основну інформацію про нерухомість: фото, характеристики, ціну та розташування.

Такі цифрові матеріали виконують дві задачі – відповідь на типові питання орендарів (покупців) стосовно нерухомості та реклама приміщення серед бази потенційних орендарів (покупців).

Сам алгоритм створення і використання презентації можна коротко описати так:

1. Відбір декількох інформативних фото, які привертають увагу.
На цьому етапі важливо зробити якісну фотосесію приміщення, так як від цього залежить чи виявить бажання орендар оглянути його на місці.

2. Необхідність визначення переваг об’єкту та акцент уваги на них.
Комерційна нерухомість на відміну від житлової зазвичай нетипова по розміщенню, плануванню і т.д., і тому побачити усі плюси конкретного об’єкту можливо лише при постійній роботі з нею.

3. Опис основних технічних характеристик приміщення: потужності електрозабезпечення, типу системи опалення, наявності систем водовідведення і каналізації, поверхових планів.

4. В презентації не забудьте внести ваші контактні дані!

Атланта Нерухомість

5. Послідовне надсилання презентації по Базі Орендарів. Необхідною умовою є наявність широкої бази таких осіб, якої у більшості власників нерухомості немає. Дані про орендарів дають змогу виокремити їх у групи та презентувати їм приміщення, яке відповідає їхньому запиту.

Як бачите сам процес здається не важким. Проте одного надсилання презентації не достатньо для успішної здачі нерухомості. В разі якщо ваша презентація сподобалась і викликала бажання подивитись приміщення – будьте готові показати вашу нерухомість вживу.
А про те як провести показ приміщення ми розповімо згодом!

 Дмитро Кратюк,
менеджер відділу комерційної нерухомості

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *