Нерухомість комерційного призначення можна використовувати для власного бізнесу, або ж вона має приносити пасивний дохід.

Що ж потрібно зробити для того, щоб знайти орендаря???

Є два шляхи досягнення мети:

Варіант №1 – власними силами:
1) зробити якісні фото та відео об’єкту;
2) гарно описати приміщення з додаванням технічних характеристик та поверхових планів, підкресливши всі його переваги;
3) розробити презентацію, яку обов’язково надавати потенційним клієнтам;
4) розмістити оголошення на всіх можливих, спеціалізованих дошках оголошень по комерційній нерухомості, а їх є близько 20!
5) розмістити гарну, привабливу зовнішню рекламу (тільки не забудьте це погодити в КП «Луцькреклама»),
6) запустити рекламу в соцмережах, як платну так і безкоштовну;
7) налаштуватися на прийом вхідних дзвінків, як від цільової аудиторії так і від осіб, які просто хочуть поговорити;
8) підготувати договір оренди, або залучити юриста, який допоможе Вам в цьому;
9) проконсультуватися з бухгалтером або фінансистом, стосовно оподаткування доходів від оренди;
10) вдало провести переговори з потенційними орендарями та зафіксувати найвигідніші для Вас умови здачі.

Самостійно рекламуючи власний об’єкт, у Вас обов’язково виникнуть додаткові грошові витрати, а також – витрачений час та нерви.

Варіант №2 – через професіонала, який на додачу до цих пунктів має ще й БАЗУ ПОТЕНЦІЙНИХ ОРЕНДАРІВ та бере всі фінансові витрати на рекламу на себе!

Звертайтесь в АТЛАНТА НЕРУХОМІСТЬ, у нас є БАЗА ПОТЕНЦІЙНИХ ОРЕНДАРІВ, ми пропрацюємо вищевикладений перелік та навіть більше!!!
Наші потенційні клієнти уже чекають на Ваш об’єкт.

Що таке БАЗА ПОТЕНЦІЙНИХ ОРЕНДАРІВ читайте тут. . .

Наталія Татаранюк,
менеджер відділу комерційної нерухомості.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *