Є стародавня легенда: коли з’явилося перше оголошення про продаж квартири, його текст розлетівся по світу, як пісня – ніхто не знає точного автора, але всі прекрасно знають слова. І з тих пір слова цієї «пісні» настільки популярні і часто вживані, що їх не змінити ні власною художньою творчістю, ні жодними курсами копірайтингу. ⠀
Змирилися всі: і тертий маклер з сивиною в бороді, і гарячий новачок, який планує відхопити свій перший мільйон до кінця кварталу.
Мій рейтинг шаблонності звучить так:⠀

- «Центр міста». Ніщо так не розширює географічні межі центральної частини міста, як ситуативний просторовий кретинізм власників нерухомості («В смислі 5-та школа не центр?»)
- «Ремонт робився для себе» (ага, з трепетною підсвідомою думкою «про тебе», наш щасливий покупець). “Можна в’їхати і жити” (навіть коли внутрішній стан – «виїхати і померти»). ⠀
- «Хороші сусіди». Якщо вони і були дійсно «хорошими» (що далеко не завжди правда), то саме для ПОПЕРЕДНІХ власників. Для НОВИХ господарів квартири комунікація з сусідами – завжди цікавий і дуже непередбачуваний квест.
- «Розвинена інфраструктура». Навіть у місцях, де вона на рівні ембріона («Вам поруч школу, торговий центр або місце роботи? – В ціну входить одне з трьох!»)
- «Хороша транспортна розв’язка». Що значить – далеко від маршрутки, а у дворі немає вільного паркінгу?⠀Тридцять хвилин додаткової пішої прогулянки від зупинки або платної парковки виключно позитивно впливають на здоров’я – тут і м’язи розімнули, і повітрям подихали, і руки накачали від важелезних пакунків.
- «Вікна в зелений двір». ( «Бачите цю стіну в кількох метрах від вікна? Придивіться, на ній гілочка зелена? Ну ось»).⠀
І нарешті: “ВЛАСНИК. Агентствам прохання не турбувати”. Для багатьох власників нерухомості ця фраза діє як магічна мантра на легкий і максимально вдалий продаж.
Дотримались усіх пунктів, результат все ще не прийшов? Звертайтесь у компанію «Атланта Нерухомість» – ми знаємо, як рекламувати неординарно й результативно!
Дмитро Хоміч,
менеджер з продажу житлової нерухомості