Я ніколи не розумів таких людей.

Сім’я дивиться реально класний будинок і він їм страшенно подобається. Їм сподобалось місце, імпонує планування, «зайшло» місце, вони бачать себе в ньому. Вони вже уявляють, в яких кімнатах будуть їх діти, як поставлять диван біля каміна. Все ок.

І тут вони починають шукати підводні камені та заперечення самим собі, щоб його не придбати.

Пішли запитання в стилі «А тут ніхто не помер?», «Ну, ціна в принципі нормальна, але щось тут не те», «Фундамент точно міцний?» і таке інше.

І – моє улюблене, насамкінець: «Якщо цей будинок такий хороший, як ви кажете, то чому його ніхто не купує?»

У мене зустрічне запитання – ЧОМУ? Чому ви себе позбуваєте мрії?

Ви ходили, дивились, згаяли океан часу, перебрали десятки варіантів, і ось знайшли саме те, що подобається і підходить – навіщо ви самі себе відмовляєте від цієї покупки?

Три дні переговорів, три дні роботи з запереченнями, все підійшло, все сподобалось і – на четвертий день приходить інший клієнт, дивиться й тверезо та швидко, приймає рішення. Дає завдаток за чудовий котедж і купує його – з чим я його і вітаю.

Сьогодні ж подзвонили ті, перші, люди й сказали: «Ми надумали і, мабуть, все-таки будемо брати». Від моїх слів про вже неактуальність пропозиції був шок, зіпсований настрій і навіть легка агресія.

Так, я пообіцяв підшукати подібний об’єкт і, переконаний, за місяць-другий ми щось знайдемо. Це буде СХОЖИЙ, але ІНШИЙ будинок. І про той ІНШИЙ – вони будуть згадувати ще довго.

Зайві вагання – поганий союзник у сфері нерухомості. А от хороший рієлтор – саме той, хто реально може допомогти.

Телефонуйте (067) 450-69-79; (099) 450-69-79 – тут є ті, хто вам реально буде корисним.

Дмитро Хоміч,
менеджер з продажу житлової нерухомості

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *