Лайфхак для швидкого і дорогого продажу нерухомості. Час на прочитання – 3 хвилини. Поїхали!
- Квартира починається з під’їзду
Плануючи продаж квартири, заздалегідь попіклуйтесь про стан під’їзду. Повірте, якщо на міжквартирному марші бруд, сліди підтікань чи розмальовані стіни – емоція потенційного покупця буде далеко не найкращою в момент відвідин самої квартири.
- Хай живе клінінг!
Не варто переоцінювати силу домашнього прибирання. Сприйняття чистоти у всіх людей різне, а професійний клінінг не тільки забезпечує порядок і усуває зайві запахи – він реально здатен додати квартирі відчуття новизни. Від власника вимагається лише розчищення відкритих поверхонь від особистих/дрібних речей – чим менше у квартирі особистого діючого власника – тим легше покупцеві прийняти цей простір як свій.

- Дрібний естетичний ремонт
Так, саме ЕСТЕТИЧНИЙ. Не потрібно перекладати плитку у санвузлі чи міняти міжкімнатні двері, але банальний бруд або сліди грибка потрібно усунути до виходу на ринок – дивись, і “втомлений” ремонт зійде за стан, щоб “в’їхати і жити”. Інколи заміна кутика плінтуса, який погриз собака, абсолютно змінює відчуття самої квартири. Витрат – на копійки, а вплив на успішність результату – фундаментальний.

- Дайте світла!
Кожне приміщення квартири має мати чудове освітлення. Як рекомендація – на період продажу краще замінити усі лампочки на більш потужніші аналоги. Те, що усі освітлювані прилади мають працювати належним чином – навіть зазначати не варто.
- Продаж починається з вікна!
Повірте, до подушок дивана на переглядах навряд чи буде прикута надмірна увага, але кожен потенційний покупець підійде до вікна, щоб оцінити вигляд. Вікна мають бути чисті, а білий тюль без активної фактури та малюнка освіжить практично будь-яке приміщення – перевірено на практиці.
- Знайдіть автентику.
Після завершення дрібного ремонту і розчищення завалів з особистих речей – саме час випити гарної кави й заново закохатись у свою квартиру. Розмірено пройдіться по всіх кімнатах, прислухайтесь до внутрішньої атмосфери – яку емоцію генерує ваш об’єкт, як можна підсилити позитивне сприйняття Вашої квартири? Інколи букет квітів на столі чи торшер з книгою і пледом на старому дивані розкажуть вашому покупцю більше, аніж найпафосніший опис на рекламних ресурсах.

- Створіть перше враження.
Візит до квартири потенційного покупця – це або любов з першого погляду або бажання швидко покинути нелюбий об’єкт. Як вберегти клієнта? Забрати стару шафу, зняти картину, згорнути вицвілий килим? У кожній квартирі свій букет невідповідностей, але їх потрібно знайти і якомога швидше усунути.
- Фото як для ави в інстаграм.
Наївно думати, що якщо у вас є гарний телефон з хорошою камерою – ви зробите чудові фото вашої квартири. Як правило, знімки власників лише підкреслюють наявні недоліки об’єкта – професійний же фотограф вміє змістити акценти та віднайти більш вигідні ракурси.
- Перевірте себе.
Наявність усіх правовстановлюючих документів, відсутність заборгованостей та обтяжень, розмір податків, алгоритм підготовки до зустрічі з метою підписання договору купівлі-продажу, орієнтовні видатки при переоформленні – поставте себе на місце покупця і будьте готові до будь-яких можливих запитань.
- Найміть рієлтора.
“Ага, звичайно” – скаже із посмішкою більшість із Вас. “Для чого ви тоді даєте рекомендації для самостійного продажу?”. Вся справа в арифметиці. При правильній підготовці, позиціонуванню і рекламній кампанії професійний рієлтор продасть вашу квартиру дорожче від наявних аналогів середньозважено на 15%, із яких лише частину ви заплатите рієлтору. Взаємовигода – рушій ринку, як не крути.
Ознайомитись як ми продаємо житло можна на сайті https://bit.ly/prodaty-kvartyru
Дмитро Хоміч,
менеджер з продажу житлової нерухомості