В нерухомості часто звучать тези на кшталт «всі купують тільки метри і роблять ремонт під себе», «зроблю ремонт, а він нікому не сподобається» тощо.

Бляха-муха, а хто ці «всі» та «нікому»?

Усі ми – дуже різні. Ми маємо різні цінності, інтереси, менталітет, фінансові можливості.

Порожні стіни не можуть подобатися всім, один і той самий ремонт не може подобатися всім, возитися з ремонтом не може подобатися всім, одна людина не може подобатися всім – це НЕМОЖЛИВО.

І це – нормально.

Не треба думати про «всіх». В основі будь-якої послуги або товару знаходиться розуміння, кому ви їх пропонуєте і що дійсно важливо для цього сегменту людей. У нерухомості це має назву «цільова аудиторія».

І якщо є реальний потенціал проведення швидкого, недорогого і якісного ремонту – дерзайте, «запакований» об’єкт точно знайде «свого» клієнта.

Головне – підійти до цього питання продумано і системно.

Нерухомість під подальший продаж – товар, який треба правильно оформити під запит Вашої цільової аудиторії.

Ключові пункти для визначення цільової аудиторії об’єкта нерухомості:

  • характеристики квартири (площа, функціонал, дизайн тощо);
  • тип будинку (клас, історія, сервіс тощо);
  • інфраструктура будинку (територія, охорона, супермаркети, аптеки, кафешки, фітнес тощо);
  • оточення, район (парки, школи, садочки, вузи, торгові центри тощо).

Усі ці параметри взаємопов’язані і впливають один на одного.

Памятайте – Вам не потрібні УСІ.  На ОДНУ квартиру Вам потрібен лише ОДИН покупець.

Того «єдиного», до речі, ми можемо Вам знайти)Телефонуйте (067) 450-69-79(099) 450-69-79. – бесіда точно буде корисною!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *