1. Ви її самі не хочете продавати. Начебто і виставили на продаж і покупці ходять, але подумки Ви розумієте, що все це – просто безрезультатна метушня і нікуди зі своєї квартири Ви не поїдете. Ви просто не готові на ментальному рівні «відпустити» своє житло. Місяць повисить в рекламі, чим «доведете собі», що зробили все можливе – з полегшенням видихнете і далі будете жити щасливо.
  2. Завищена ціна. Якщо п’ять з сімох прийшли на огляд квартири і запропонували «плюс-мінус» одну і ту ж вартість, то швидше за все – по ній Ви і продасте свої квадратні метри. Непохитна позиція «я продам дорожче» лише принесе додаткову втрату часу, грошей і нервів.
  3. Погана реклама. Ми живемо в 21 столітті і є безліч маркетингових інструментів по залученню клієнтів. Чим складніше завдання, тим більше дій потрібно використовувати. За покупця потрібно боротись не лише із мечем «ОLX-ДомРіа» – зазвичай, для перемоги потрібен значно потужніший арсенал.
  4. У випадку співпраці з агентством – Ваш ріелтор банально «не витягує». Він може і сам бути ледачим інертним мішком, а може – саме Ви обрізаєте йому крила особистим небажанням дослухатись до рекомендацій.
  5. Квартира чимось відштовхує. Найчастіше – це те, що власник не бачить або для нього це не суттєво (вигляд з вікна, стан самої квартири, сусіди та ін.). АЛЕ – через подібні, на перший погляд – неочевидні моменти, квартира продасться зі знижкою або не продасться зовсім. Будьте у тісному контакті із людьми, які оглянули, але відмовились купувати Вашу квартиру – лише вони можуть вказати на проблеми, на які потрібно звернути увагу.

Дмитро Хоміч,
менеджер з продажу житлової нерухомості

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *