Що купити, щоб потім швидко і вигідно продати?

ПОВЕРХ. Не брати перший. Не брати другий, навіть якщо внизу немає комерції – не брати! Потім стовідсотково будуть складнощі із продажем. Не брати останній – так, є поціновувачі гарних краєвидів із високих поверхів та адепти «відсутності сусідів зверху», але масового споживача  останній поверх лякає, навіть – з «технічкою» зверху і перекритим дахом.

А масового споживача – більшість, тотальна більшість. І взагалі – коли мова йде про рядові дев’ятиповерхівки, намагайтесь не брати занадто високий поверх: є категорія населення, яка панічно боїться ліфтів або їх періодичного не функціонування.  3-6 поверх – ідеально.

КУХНІ. Не брати менше 9-ти квадратних метрів. Так, подібних варіантів небагато, так – доведеться переплатити. Але – чим далі, тим складніше продавати маленькі «хрущовки». Всі надивилися «Квартирного питання» і трендових роликів в ютуб – тепер хочеться на крутих просторих кухнях проводити все життя. Повірте – «все» життя складно вмістити у площу менше, ніж  дев’ять метрів.

СТЕЛІ. Не брати менше 2,5 м. В ідеалі – від 2,7, навіть у типовому житлі. Масовому споживачу стереотипно тісно на висоті двох з половиною метрів  – і справа тут не лише в акселерації, але й у віковому бажанні «щоб не тисло» та «вільно дихалось». І, взагалі, українці – великий народ, якому треба простір для подальшого росту.

ПЛАНУВАННЯ. Кімната правильної форми, роздільний санвузол. Якщо кімнат кілька – усі вони окремі, непрохідні. Або – максимальна можливість швидкого й безболісного перепланування.

БАЛКОН або ЛОДЖИЯ. Вони мають бути, бо без них – ніяк. Хтось зберігає велосипед, хтось помідори вирощує, хтось просто зберігає непотріб. Наявність комори або підвалу для наших  земляків – не альтернатива, а просто додатковий бонус. Балкон вони не замінять.

БЕЗ ЛІФТА. Так, п’ятиповерхівки у спальних районах коштують недорого. Не в останню чергу – саме через відсутність ліфтів. Навіть третій поверх без ліфта може стати серйозною проблемою для мами з дитячим візком, пакетом продуктів і самою дитиною. Не треба ризикувати – продавати буде складно. Та й по особистому життю – комфорту вистачить не завжди.

ВИГЛЯД. Краєвид у стилі «вікна-в-вікна» або на бічну стіну старого будинку, довколишні занедбані сараї, довготривале будівництво або великий комерційний об’єкт (будь-які цілодобові «мяу-вау») – не те, що прикрасить Вам життя і полегшить майбутній продаж квартири.

НАД КОМЕРЦІЄЮ. Над комерційними приміщеннями квартири краще не брати – навіть якщо зараз там тихий офіс. Ми живемо у країні нестабільностей, а хто в’їде у приміщення «під вами» після тихих непримітних маклерів  – передбачити неможливо. І продовольчий магазин, і кафе, і салон краси можуть суттєво ускладнити життя мешканців сусідніх квартир.

ВХІД У ПІД’ЇЗД. Краще – не над ним і не поруч з ним. Безпека, потрапляння холоду і бруду з двору й постійне ляскання дверима поруч (особливо вночі) – ще те задоволення, повірте.

МІСЦЕРОЗТАШУВАННЯ. Локація – найважливіший критерій при виборі житла. Однак, враховуючи той момент, що на придбанні першого житла, як правило, економлять – про центральні райони із чудовим краєвидом і надзручною інфраструктурою доведеться забути. Головне – щоб нескладно було дістатись громадським транспортом і поруч не було великих підприємств (а-ля Цукровий),  специфічних медичних установ (типу тубдиспансеру або хоспісу) і кладовища. Навіть якщо їх не видно з вікон і до них пішки – кілометр з гаком, упереджень Вашим майбутнім покупцям вистачить, однозначно.

Дмитро Хоміч,
менеджер з продажу житлової нерухомості

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *