Ринок нерухомості змінюється, потреби покупців змінюються і підхід до продажу змінюється разом з ними. Однак базові принципи успішного продажу лишаються незмінні, а професійна передпродажна підготовка об’єкта (хоумстейджинг) – одна із них.
- Купівля нерухомості дуже прив’язана до емоцій і продавець може ними керувати.
Захламлена квартира із запахом кота і тьмяними лампочками/Охайна світла квартира з ароматом свіжозавареної кави.
Де покупцю буде більш комфортно приймати рішення стосовно можливої купівлі?
- Людині важливо відчувати, що вона купує своє нове житло, а не старе помешкання попередніх власників.
Квартира з дитячими малюнками та сімейними фотографіями на полицях/Квартира з порожніми чистими стінами та нейтральним декором.
Де покупцеві буде простіше уявити себе та свою сім’ю?
- Вподобання покупців в основному сформовані «інстаграмними квартирами», «пінтерестом», дизайнерськими ремонтами на телебаченні, ютубі та т.ін.
Рожеві шпалери з коричневими візерунками в одній кімнаті та вензелями – в іншій/Стіни одного нейтрального кольору.
Що сподобається більшості?
- Люди «натішились» ремонтами – багато покупців не мають ані часу, ані бажання самостійно робити ремонт.
«Голі» стіни, в які потрібно вкласти «ннну» суму на ремонт/Стильна лаконічна квартира, готова до переїзду одразу після угоди.
Який варіант раціональніше купити сьогодні?
Головне завдання хоумстейджера – зробити нерухомість бажаною для покупця.

Поки більшість власників продовжують продавати за принципом «і так колись продам» – ви можете скористатись послугами фахівців компанії «Атланта Нерухомість» і продати своє майно швидко і дорого.