Ринок нерухомості змінюється, потреби покупців змінюються і підхід до продажу змінюється разом з ними. Однак базові принципи успішного продажу лишаються незмінні, а професійна передпродажна підготовка об’єкта  (хоумстейджинг) – одна із них.

  1. Купівля нерухомості дуже прив’язана до емоцій і продавець може ними керувати.

Захламлена квартира із запахом кота і тьмяними лампочками/Охайна світла квартира з ароматом свіжозавареної кави.

Де покупцю буде більш комфортно приймати рішення стосовно можливої купівлі?

  1. Людині важливо відчувати, що вона купує своє нове житло, а не старе помешкання попередніх власників.

Квартира з дитячими малюнками та сімейними фотографіями на полицях/Квартира з порожніми чистими стінами та нейтральним декором.

Де покупцеві буде простіше уявити себе та свою сім’ю?

  1. Вподобання покупців в основному сформовані «інстаграмними квартирами», «пінтерестом», дизайнерськими ремонтами на телебаченні, ютубі та т.ін.

Рожеві шпалери з коричневими візерунками в одній кімнаті та вензелями –  в іншій/Стіни одного нейтрального кольору.

Що сподобається більшості?

  1. Люди «натішились» ремонтами – багато покупців не мають ані часу, ані бажання самостійно робити ремонт.

«Голі» стіни, в які потрібно вкласти «ннну» суму на ремонт/Стильна лаконічна квартира, готова до переїзду одразу після угоди.

Який варіант раціональніше купити сьогодні?

Головне завдання хоумстейджера – зробити нерухомість бажаною для покупця.

Поки більшість власників продовжують продавати за принципом «і так колись продам» – ви можете скористатись послугами фахівців компанії «Атланта Нерухомість» і продати своє майно швидко і дорого.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *