Робота з приміщенням на вул. Кравчука, 38 розпочалась задовго до потреби нового власника здати його в оренду. Все тому, що компанія «Атланта Нерухомість» займалася продажем цього приміщення.

Новий власник же цілеспрямовано шукав приміщення, щоб купити його для подальшої здачі в оренду. Отримавши зріз орендних ставок в цій локації, інвестор зрозумів, що виходить на бажані індикативи окупності. Рішення було швидко прийняте і об’єкт змінив власника.

Придбавши приміщення, власник змінив планування і фасад, чим суттєво підвищив привабливість для орендарів. На жаль, закінчення ремонтних робіт збіглося з початком повномасштабного вторгнення росії в Україну. Оскільки всі були масово залучені в процес волонтерства та допомоги ЗСУ, здачу приміщення в оренду відклали. Але вже через декілька місяців, отримавши перші заявки на оренду, ми почали пошуки якісного орендаря, аби підтвердити прогнози можливої орендної ставки в цьому приміщенні.

Для замовника пріоритетним було знайти якісного, мережевого орендаря і за індикативами цін довоєнного часу – завдання непросте. 

Власник був одразу налаштований на аптеку. Адже такий орендар вважається одним з найстабільніших. Локдаун у пандемію COVID-19, воєнний стан показали, що для аптек це не є паралізуючим фактором. Саме аптеки не закривалися жодного дня. Щобільше, відомо, що аптеки вкрай ретельно обирають і погоджують локації, але там де таким орендарям треба покрити локацію, вони готові оплачувати найвищі ціни за квадратні метри.

З початку роботи над реалізацією об’єкта менеджерка Ольга Синиця склала список потенційних орендарів з мережевих аптек.  Розіславши пропозиції всім аптекам, ми або не отримували відповіді, або отримували відмови у зв’язку з призупиненням розвитку мережі. Пропонуючи об’єкт й іншим орендарям, ми паралельно періодично надсилали повторно пропозицію мережам зі списку аптек.  Також ми поширили інформацію про пошук орендаря в наші телеграм- і вайберканали, де є зокрема і менеджери з розвитку мереж аптек.

Вже з третьої спроби одна з мереж взяла приміщення на розгляд. Згодом потенційний орендар запросив детальнішу інформацію: додаткові фото, відеоогляд всередині приміщення та відеофіксацію пішохідного та автомобільного трафіку. І знову взяв паузу для розгляду пропозиції керівництвом. Невдовзі ми отримали підтвердження, що приміщення підходить за індикативами локації цієї аптеки. Ціну не обговорювали, адже вона була сформована згідно зрізу ринкових цін цієї локації.  Тиждень погодження договору оренди – і у власника є «якісний» орендар!

Хто ж такий «якісний» орендар?

  • Мережевий орендар, кількість магазинів якого допомагає амортизувати піки та просадки прибутку різних місяців у різних локаціях;
  • орендар, незалежний від обставин в державі, який працюватиме у карантин та у війну;
  • стабільний орендар, який обираючи локації згідно індикативів, розуміє точно, яку вартість оренди він зможе оплачувати незалежно від сезонності.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *