«Місце розташування квартири апріорі шикарне… на думку продавця» – зазначає менеджер компанії «Атланта Нерухомість» Хоміч Дмитро. Але щоб Ваше оголошення не виглядало для покупця як «моя машина крутіше всіх, тому що усі колеса круглі», ось об’єктивні бонуси локації при продажі житлової нерухомості:

Зупинка громадського транспорту. У Луцьку завжди поруч щось десь ходить, тому – тільки крокова доступність до зупинок, решта транспортної зручності в стилі «можна добігти/долетіти/доїхати велосипедом» не має особливої цінності.

Школа або дитячий садок. Подейкують, що у Луцьку школа або дитячий садок з адекватним керівництвом і педагогами, «по прописці», у пішій доступності від власного житла – як снігова людина. Багато хто про них чув, але мало хто бачив. Ваша квартира поруч із навчальним закладом з хорошою репутацією – ставте ціну вище на 10-15 % від менш вдалих аналогів.

Торговий центр. «Будинок побуту» XXI століття, де типовий містянин може вирішити нагальні питання: поїсти, «затаритись» продуктами, поміняти гроші, постригтися, підрихтувати одяг і т.д.

Парк. Впорядкований, з велодоріжками і ліхтарями, безальтернативно зелений, можливо з водоймою – 100% плюс і надбавка 10-15% до ціни продажу житла.

Важливо: при зустрічі або в ході телефонної розмови спробуйте з’ясувати, чи Ваш потенційний покупець «місцевий». У випадку конекту з «битим» корінним лучанином відразу переходьте до конкретних плюсів об’єкту, без ввідних типу «Луцьк зе кепітал оф грейт …».

Дмитро Хоміч,
менеджер з продажу житлової нерухомості

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *