
Власниця 2-кімнатної квартири пані Н. вирішила розширити свої квадратні метри, а саме придбати будинок у передмісті Луцька. На момент продажу квартири вона уже дала завдаток за будинок, тож продаж мав відбутися якнайшвидше.
Складність полягала в тому, що не всі покупці зацікавлені в купівлі квартири на першому поверсі без балкона з прохідними кімнатами. Перевагою ж була наявність автономного опалення (газовий котел).
Менеджер Ірина разом із маркетологом компанії «Атланта Нерухомість» розробили індивідуальний план продажу цієї квартири. У результаті завдяки вдалій маркетинговій стратегії вдалося отримати 107 вхідних дзвінків та понад 22 006 переглядів у соціальних мережах.
Квартиру оглянуло 6 потенційних покупців, двоє з них залишили свої пропозиції. Власниця обрала найвищу ціну з усіх запропонованих.
Зауважимо, купівля квартири відбулася за допомогою іпотечного кредиту.
У підсумку власниця отримала необхідні кошти для купівлі омріяного будинку, а покупці стали власниками двохкімнатної квартири у зручному районі.