Розглянутий нижче кейс стосується об’єкта з сегмента виробничо-складської нерухомості, але ілюструє приклад успішної роботи з нерухомістю загалом.

У травні цього року замовник звернувся до нашої компанії, «Атланта Нерухомість», з потребою здати в оренду виробничо-складські приміщення загальною площею близько 1200 кв. м. Це частина великого виробничо-складського комплексу, який складався з основного складу, допоміжних приміщень, офісних кабінетів та автомобільних боксів.

Зазвичай допоміжні площі та офіси не користуються попитом у промислових зонах міста, а здавати окремо склад не підходило власнику – погодили роботу з об’єктом в комплексі.

Велика загальна площа, основний склад лише на 700 кв.м., війна – всі ці фактори були не на користь швидкої здачі об’єкта в оренду.

Тому був максимально пропрацьований весь спектр маркетингової роботи: фото- та відеозйомка, пошук сильних сторін об’єкта з подальшим акцентом на них в  презентаційних матеріалах, розміщення на профільних дошках оголошень, поширення у власних Facebook-, Telegram-, Viber-групах, обдзвін бази потенційних орендарів. Результат був частково успішним. Як і прогнозувалося, потенційні клієнти були зацікавлені або лише основним приміщенням складу, або ж виключно автомобільними боксами.

У жовтні один з працівників відділу отримав заявку від потенційного орендаря на пошук складів площею 500-800 кв.м. У працівника було в роботі два такі об’єкти, але вирішили запропонувати третій варіант (наш об’єкт з великою площею), який  виходив за межі заявки. Домовились про огляд усіх трьох.

У результаті потенційний орендар відхилив обидва варіанти з меншою площею та зацікавився саме цим об’єктом, що був на 500 кв.м. більшим, ніж планувалося спочатку. Було переглянуто варіант розміщення виробництва, з’явилося бачення подальшого використання офісних приміщень та автомобільних боксів і, відповідно, бюджету.

У листопаді підписали договір оренди. Задоволеними лишилися і орендар, і власник.

Хоч ні правильна реклама, ні інтернет-маркетинг, ні обдзвін бази потенційних орендарів не дали в цьому випадку швидкого результату, спрацював кумулятивний ефект.

Він передбачає показ схожих до запиту об’єктів, коли потенційний орендар чи покупець має вибір та надалі може скоригувати свій запит, бюджет. Коли об’єкт позиціонується самостійно, досягти такого ефекту неможливо, так би мовити – один в полі не воїн.

«Атланта Нерухомість» має на озброєнні чимало засобів успішного вирішення завдань в сегменті комерційної нерухомості м. Луцька. Звертайтесь – підберемо найкращий для вас і вашого об’єкта!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *