Власниця 2-ої квартири отримала свою квартиру від мами по спадщині. Об’єкт знаходився на просп.Волі. Продавець довгий час проживала за кордоном і повертатися в м.Луцьк не планувала, тому постало питання продажу нерухомості. Приїхати підписати договір про співпрацю та бути присутньою при здійсненні операції купівлі-продажу в нотаріуса власниця не мала змоги. Все хотіла зробити без своєї присутності, через нотаріальне доручення на подругу. “Вичитка” договору, звітування власниці нерухомості, нюанси при переоформленні – всі переговори відбувались засоби електронного зв’язку. Жодного кроку Олеся – менеджер з продажу квартири не робила без відома продавця. Кожен підпис довіреної особи погоджувався власницею квартири. Тому, процес був максимально прозорим і безпечним для власниці.

Складність продажу полягала в тому, що не всі покупці виявили бажання купувати квартиру по дорученню, не бачивши власника. Це відсікало частину потенційних покупців.

Застосовуючи для просування даного об’єкту індивідуально розроблений план маркетингових заходів вдалося отримати 112 вхідних дзвінків,127 повідомлень. Квартиру оглянуло 12 потенційних покупців, троє з яких залишили свої пропозиції.
Звичайно ж власниця обрала найвищу ціну з усіх запропонованих. Купівля квартири відбувалась за допомогою іпотечного кредиту.